HR Administrator / Payroll
Θες να εργαστείς και εσύ σε μία δυναμική εταιρεία με διαρκή εκπαίδευση;
Στον Όμιλο Ρουμελιώτης Α.Ε.Β.Ε. είμαστε μία ταχέως αναπτυσσόμενη και αμιγώς ελληνική Επιχείρηση, με παρουσία στους νομούς Αχαΐας και Ηλείας στο χώρο της λιανικής πώλησης τροφίμων, με 27 Super Market , 2 πολυκαταστήματα και πάνω από 300 εργαζομένους . Το μέλλον της εταιρείας μας εξαρτάται από τους ανθρώπους μας, επομένως η πρόσληψη νέων ταλέντων είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς.
Στο πλαίσιο λοιπόν της διαρκούς ανάπτυξής μας , αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο για τη θέση:
HR Administrator– Payroll
Περιγραφή Θέσης:
Αναζητούμε έναν/μία HR Administrator για να υποστηρίξει το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Τα βασικά διοικητικά καθήκοντα, περιλαμβάνουν τη διατήρηση αρχείων του προσωπικού και την ενημέρωση των εσωτερικών βάσεων δεδομένων. Ο ιδανικός υποψήφιος, πρέπει να είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού υποστηρίζει τους υπαλλήλους μας και ταυτόχρονα συμμορφώνεται με τους εργατικούς νόμους.
Αρμοδιότητες :
- Συμμετοχή στον υπολογισμό της μηνιαίας μισθοδοσίας
- Γενική υποστήριξη σε όλα τα θέματα και διαδικασίες του HR
- Τήρηση αρχείου αδειών εργαζομένων
- Ενημέρωση αρχείου εργαζομένων
- Διαχείριση προσλήψεων , αποχωρήσεων, υποβολή ωραρίων εργασίας , λήξη συμβάσεων
- Διαχείριση παρουσιολογίου εργαζομένων
- Παροχή υποστήριξης στους εργαζομένους σε διάφορα θέματα (καθημερινά αιτήματα μισθοδοσίας /παροχών)
Απαραίτητα Προσόντα :
- Πτυχίο στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού / Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο
- Εργασιακή εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο ή σε αντίστοιχη θέση
- Καλή γνώση υπολογιστών (MS Office)
- Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα ανάθεσης προτεραιότητας σε σημαντικά έργα
- Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας
- Εχεμύθεια και έμφαση στη λεπτομέρεια
Παροχές :
- Προοπτικές εξέλιξης
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα του υποψηφίου.