HR Administrator / Payroll

Δημοσιεύτηκε από τον/την admin στις

Θες να εργαστείς και εσύ σε μία δυναμική εταιρεία με διαρκή εκπαίδευση;

Στον  Όμιλο Ρουμελιώτης Α.Ε.Β.Ε. είμαστε μία ταχέως αναπτυσσόμενη και αμιγώς ελληνική Επιχείρηση, με παρουσία στους νομούς Αχαΐας και Ηλείας στο χώρο της λιανικής πώλησης τροφίμων, με 27 Super Market , 2 πολυκαταστήματα και πάνω από 300 εργαζομένους . Το μέλλον της εταιρείας μας εξαρτάται από τους ανθρώπους μας, επομένως η πρόσληψη νέων ταλέντων είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς.

Στο πλαίσιο λοιπόν της διαρκούς ανάπτυξής μας , αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο για τη θέση:

HR Administrator– Payroll

Περιγραφή Θέσης:

Αναζητούμε έναν/μία  HR Administrator για να υποστηρίξει το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Τα βασικά διοικητικά καθήκοντα, περιλαμβάνουν τη διατήρηση αρχείων του προσωπικού και την ενημέρωση των εσωτερικών βάσεων δεδομένων. Ο ιδανικός υποψήφιος, πρέπει να είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού υποστηρίζει τους υπαλλήλους μας και ταυτόχρονα συμμορφώνεται με τους εργατικούς νόμους.

Αρμοδιότητες :

  • Συμμετοχή στον υπολογισμό της μηνιαίας μισθοδοσίας
  • Γενική υποστήριξη σε όλα τα θέματα και διαδικασίες του HR
  • Τήρηση αρχείου αδειών εργαζομένων
  • Ενημέρωση αρχείου εργαζομένων
  • Διαχείριση προσλήψεων , αποχωρήσεων, υποβολή ωραρίων εργασίας , λήξη συμβάσεων
  • Διαχείριση παρουσιολογίου εργαζομένων
  • Παροχή υποστήριξης στους εργαζομένους σε διάφορα θέματα (καθημερινά αιτήματα μισθοδοσίας /παροχών)

Απαραίτητα Προσόντα :

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού / Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο  
  • Εργασιακή εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο ή σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση υπολογιστών (MS Office)
  • Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα ανάθεσης προτεραιότητας σε σημαντικά έργα
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας
  • Εχεμύθεια και έμφαση στη λεπτομέρεια

Παροχές :

  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα του υποψηφίου.